Saturday, December 31, 2011


Okayy assalamualaikum, jyeahhh jumpa balik yeee. Ihik* Okay nak cerita sikit nii. Ehem ehem, taknak laa cerita sedih nanti nagis pulak xD Okayy start! Ehh weh weh weh weh wehhhhh, kan cuti nii kan aku bercuti paling jauh pun balik kmpung jea kan. Tapi tuu bukan bercuti, tuu melawat nenek. Tapi smlm kann mydad bawak pergi i-City. Nak main salji semua, alaa kira bercuti luar negara lettuw.. Cewahh xD Ahaks! Hihhi first time pergi i-City mcm nii leee rupa. Situ kan macam wonderland! Macam dalam cerita kartun, ahhaha bnyak sangat lampu tuu. Macam-macam warna ada, cantik sangat lahh. Semalam pergi dpt tengok 'Battle Of The Band' best laa jugak. Keluar rumah pukul 7pagi sebab Alisya ada orientasi darjah satu. Aihh dah besar daa gigi gusi nii. Hehehe :D Okay duduk sekolah tuu sampai pukul 11 setengah mcm tuu. Then balik tido sekejap, pukul 8malam keluar lagi pergi i-City. Ahhaa yang ayah aku nii nak sebut i-City jadiya ICCT. Dah balik baru reti sebut. Ihik tapi kankan memang best, yelaa sebab tahun nii jarang keluar satu family pergi bercuti. Then nii cuti sekolah last minute baru nak jalan-jalan. Lepastu kan aku dengan Fatyn sorang nii naik yang macam buai tuu, perghh tengok pun dah seram! Ayah dgn umi suruh duduk tepi sekali, yang belah luar baru feel! Ahhaa mmg feel laa kan, umi cakap muka aku pucat time tuu. Memang ahh! Takut weh, rasa macam jantung aku dah tercampak. Aku panggil fatyn bukan dia dengar, dia belakang. Aku cakap sorang-sorang. "takut weh takut weh" Ahahha kelakar. Okay lepas habis tuu jalan-jalan tunggu Alisya main kuda. Terserempak dgn syafik 2jaya tuu, alaa yang tinggi-tinggi tuu. Dia tnya pasal mak aku. Hahaha okay lepastu jalan-jalan lagi, bestnyaaa. Jalan sorang sementara tunggu Alisya dgn Fatyn main kereta api, toot tooott xD Okay then ayah ajak main salji, beli ticket pilih baju then pooofff! Brrr sejuknyaaaa >< Okay main sampai pukul 1.50 pagi. Ahahha best ouhhh, bnyak gambar dapat. Tapi tak masuk kan semua laa, ini sebahagian. Dalam fb pun tak masuk sangat, sorry yeee. Ihhikk** Okay that's all, ayah umi thanks bawak kita orang jalan-jalan wlaupun sekejap tapi kita orang enjoy sangat! Loveyouuuu :* Okay nii jee laa yeaa, thanks fr reading. Assalamualaikum :)