Wednesday, May 9, 2012


Benda elok yang aku buat, hmmmmm tak pernah nak iye kan. Semuanya salah, bila aku buat benda salah memang asyik kena marah jealaa kan. Haha k assalamualaikum. Ok tadi tak kena mengena dengan apa yang aku nak cerita. Haha k tadi pergi schl mcm biasa, actually tadi lambat sikit daripada biasa. Hmm sedar tak sedar, kawan aku dulu dah kembali dengan perangai dia. Sekarang kita makin jauh, kan :( Aku dengar cerita harini kau nak gaduh? Haish baru semalam aku cakap jangan gaduh, jangan! Tapi kau degil. Kenapa kau cepat sangat terpengaruh? Perangai kau dah ok, kenapa kau nak berubah jadi tak ok? Kau nak orang takut dengan kau ke? Kawan, kau ingat aku suka ke orang kutuk-kutuk pasal kau? Kau tahu ke tak banyak aku dengar cerita yang tak elok pasal kau. Aku sedih tau, kau ingat aku suka? Ramai cakap kau makin teruk, kau ikut kepala kau je. Buat satu benda tak fikir hati orang, kawan taknak lah macam ni. Please, aku nak kau yang dulu. Kau tahu kan orang yang kau nak gaduh tu, dulu pernah jadi kawan kau. Kau sedar tak orang yang kau nak gaduh tu jugak kawan kau masa sekolah tadika dulu. Kau ingat tak? Tolong lah, tempat aku kat tengah-tengah sekarang ni. Aku taknak apa-apa jadi dalam persahabatan kita semua. Kau orang semua dah besar kan, fikir laa sikit. Macam budak-budak tahu tak gaduh-gaduh ni, padahal benda kecil je pun. *tapi best apa jadi budak-budak kan* haha --' Ok so apa yang aku nak kita gelak-gelak macam dulu, riuh satu kantin. Haha k...Assalamualaikum.